Banc d'Hores: Ajudeu-nos a ajudar
Des de l'any 2011 està en marxa una iniciativa social parroquial, EL BANC D'HORES, per ajudar les persones grans que tenen algun tipus de necessitat o limitació mitjançant la col·laboració de VOLUNTARIS.
Convertir-se en VOLUNTARI del Banc d’Hores és oferir personalment dies i hores concretes (pot ser una o dues hores a la setmana, o al mes, per exemple) per tal guardar-les al nostre BANC i poder així atendre aquelles situacions que se'ns presentin, com ara:
  • Acompanyar una persona al metge un dia i a una hora de visita concreta (CAP-metge-hospital).
  • Ajudar a fer la compra, al mercat o al supermercat, un cop per setmana.
  • Acompanyar (recollir i retornar) a qui no pot anar sol a la Missa Dominical.
  • Fer companyia a qui se senti sol, com a mínim una o dues hores a la semana, i molts més casos per l'estil.
SI VOLEU MÉS INFORMACIÓ:
  • ens trobareu tots els dimarts (excepte festius) al despatx parroquial de 18 a 19 hores,
  • o bé empleneu el següent formulari,
  • o bé truqueu a la Parròquia (telf. 93 457 65 52) i deixeu el vostre telèfon i ens posarem en contacte amb vosaltres.
Amics de la Parròquia, si disposeu de temps per donar, no ho dubteu:
AJUDEU-NOS A AJUDAR!