POST, LIFE TEEN i EDGE: Catequesi per als adolescents (de 10 a 18 anys aprox)

Des de fa més de cinc anys, estem fent una catequesi per a adolescents anomenada EDGE, especialment dirigida i preparada per a nois i noies de 12 a 15 anys.

L'èxit ha estat tan important que, al llarg del temps, hem ampliat la catequesi amb LIFETEEN, per a nois i noies de 15 a 18 anys, i POST, per a nens i nenes que han fet la Primera Comunió fins als 12 anys.

EDGE i LIFETEEN(*) és un programa desenvolupat als Estats Units, per la Conferència Episcopal Americana, amb implantació a més de 1.200 parròquies americanes i actualment també desenvolupant-se a Catalunya i Espanya.

Nosaltres l'hem adaptat a la nostra realitat parroquial utilitzant les noves metodologies. A més de la catequesi, també es vetlla perquè els joves tinguin un marc de referència i que la teoria es fai experiència i aprofundiment de la vida cristiana en un entorn segur, acollidor i engrescador. Es fomenten els llaços d'amistat entre els nois i els monitors, la vinculació a la vida de la parròquia en diverses activitats, i la participació de les famílies. I, perquè tingui continuïtat des de la Primera Comunió, hem desenvolupat també el POST.

L'horari es mantindrà com els anys anteriors, els dissabtes d'11 a 12:30-13:00.

Inici: primer dissabte d'octubre

Considerem  que és important donar continuïtat a la catequesi en el nou curs escolar que comença i convidar-vos a seguir participant activament i a convidar als vostres amics i familiars a apuntar-s’hi. Els nois poden convidar els seus amics, cosins etc. a venir a "provar" en qualsevol moment i conèixer EDGE o LIFETEEN des de més a prop, sense cap compromís per part seva, a una o dues sesions.

INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

(*) LIFE TEEN és un programa de catequesi per a nois i noies de 15 a 18 anys, que segueix un mètode dissenyat als Estats Units. Funciona en més de 1.000 parròquies als EUA i 2.000 parròquies arreu del món, a 31 països, com ara Canadà, Sud-àfrica, Xina, Malàisia, Les Filipines, Àfrica de l'Est, Uganda, Alemanya, Mèxic, Argentina, Espanya, Anglaterra, i Holanda.

Parteix de la idea que la catequesi basada en l'Eucaristia té el poder de transformar els adolescents, transformar parròquies i transformar la cultura. Inspirada en la crida a una Nova Evangelització feta pel Papa Joan Pau II, Life Teen creu que la joventut és la clau de la nova primavera en l'Església.

EDGE és la catequesi destinada a nois i noies d'entre 12 i 14 anys (de 1r. a 3r. d'ESO aproximadament), que forma part del programa LIFE TEEN. Està específicament pensada per als nois i noies d'aquestes edats, per tractar les necessitats educacionals, espirituals, emocionals i socials dels adolescents joves. Combina el millor del LIFE TEEN amb les adaptacions necessàries per proveir les necessitats catequètiques dels més joves.

Tant l'EDGE com el LIFE TEEN són catequesis pensades amb un llenguatge adequat i actualitzat per fer més propera la catequesi als nostres adolescents. Quedeu convidats a participar activament i promoure la catequesi entre els vostres amics i coneguts d'arreu de Barcelona.

Enllaços:

A la parròquia de la Concepció, tots els dissabtes d'11h a 12'30h.

INSCRIPCIONS

. Al despatx parroquial dimecres i divendres de 17.30 a 19 (Aragó, 299, tel. 93.457.65.52, whatsapp 629 64 29 56)

MÉS informació