Moviments i Associacions

CONFERÈNCIA DE SANT VICENÇ DE PAÜL
Té com a objectiu la formació dels socis en la caritat cristiana per mitjà de la visita domiciliaria a les famílies necessitades de la parròquia. Les sortides son sufragades pels socis i la parròquia. Rep ajuts alimentaris de la Creu Roja i del Banc d'Aliments de Catalunya. Es reuneix el 2n. dilluns de mes.

• Responsable: Rosa Augé
  • Consiliari: Fra Valentí Serra, OFM Cap.

VIDA CREIXENT
És un moviment cristià de gent gran. Segueix la temàtica que cada any ofereix la comissió d'estudis del moviment. Té trobades diocesanes i interdiocesanes. La més emblemàtica és la Candelera, el dia 2 de febrer. Es reuneix cada tercer dimecres o dijous de mes.

GRUP I: "PRESENTACIÓ"
Responsable: Joaquim Gràcia
Consiliari: Mn. Joan Bladé

Grup II: "ASSUMPCIÓ"
Responsable: Montserrat Sala
Consiliari: Mn. Artur Migas

Grup III: "CONCEPCIÓ"
Responsable: Mercedes Mas
Consiliaris: Mn. Ramon Corts i Mn. i Mn. Josep M. de Lara

Grup IV: "SANTA EULÀLIA"
Responsable: Eulàlia Duran
Consiliaris: Mn. Ramon Corts i Mn. i Mn. Josep M. de Laray
Cada 3r. dimecres de mes

AMICS DEL PARE PIO
És un moviment de pregària que es reuneix cada darrer dilluns de mes. A les 18'15 Rosari meditat i a les 19h Santa Missa.

• Responsable: Matilde Cunillera
  • Consiliari: Fra Valentí Serra, OFM Cap.

DAMAS I CABALLEROS DEL PILAR
Són dues associacions piadoses i devotes de la Verge del Pilar. Cada primer dissabte de mes celebren la Santa Missa i fan una vetlla de pregària. Les senyores de la Cort d'Honor tenen cura de l'altar del Pilar. Cada any fan un pelegrinatge a Saragossa. Tenen també una projecció benèfico-social (72 dames i 126 cavallers).

• Presidenta: Isabel Pérez Peiró
  • President: Manuel Záforas Baulís
  • Consiliari: Mons. Antonio Martín

APOSTOLAT DE L'ORACIÓ
És una associació espiritual. La seva finalitat és estendre i propagar la devoció al Sagrat Cor de Jesús i pregar per les intencions del Sant Pare. Tenen cura del rès del Rosari, dels Primers Divendres i dels Dijous Eucarístics de la parròquia.

JUGADORS ANÒNIMS
Grups d'autoajuda per a persones amb problemes de joc compulsiu, ludopatia, adices al joc patològic i malalst del joc (www.jugadoresanonimos.org). Hi ha dos grups:

• G.A. 88 MartesEs reuneixen els dimarts de 19:00 a 20:45.
    Telèfon 24 hores: 606.461.883
  • G.A. 88 Viernes: Es reuneixen els divendres de 19:00 a 21:00.
    Telèfon 24 hores: 606.461.883