Sopar parroquial

Dia de la Parròquia. Aniversari de la Dedicació del Temple Parroquial. Dissabte12 Novembre 2016 - Sopar Parroquial

Com ja va sent habitual per aquestes dates, el passat dissabte 12 de novembre va tenir lloc el ja tradicional sopar Parroquial, el qual preparat amb aquella dedicació i il·lusió es converteix en una boníssima ocasió per retrobar-nos.

Amb ganes de veure als amics i fer-ne de nous, varem poder donar la benvinguda a les persones que per primer cop ens varen acompanyar i plegats varem gaudir de la intervenció de la coral “Veus Vives”. També va ser un gran moment el poder compartir experiències i vivències, com ara la JMJ dels joves d’aquest estiu a Cracòvia, gràcies al vídeo que ens va mostrar en Bernat.

I es que tot això, el poder compartir, conèixer i gaudir és en definitiva el que tant bé ens va recordar amb unes breus paraules el Sr. Rector, Mn. Ramón Corts i Blay, fem Parròquia, fem Comunitat !

Sílvia Pons