Grups Parroquials

JOVES

CATEQUESI DE CONFIRMACIÓ

Atén els adolescents per a la seva formació i educació en la fe. També organitzen excursions. Dins d'aquest procés catequètic, els joves celebren el sagrament de la Confirmació.
Secretari: Maurici Julià

ESPAI CULTURAL

Grup d'oració, estudi i missions per a gent jove (estudiants i professionals). Es reuneixen el tercer divendres de mes de 21'30 a 23h. També organitzen el "Rosari jove", el Cinefòrum i sortides periòdiques.
Responsable: Haydee Quispe
Secretària: Regina Miralbell
Consiliari: Mn. Joan Bladé

COS DE PORTANTS

Grups de voluntaris joves que porten la creu en el Via-Crucis solemne i en l'Ofici propi del Divendres Sant. Intervenen el dia de Corpus i col·laboran en les activitats parroquials.
Responsable: Joan Tomàs

CORAL VEUS VIVES

Formada per veus mixtes. Assagen cada dijous al vespre. Intervenen en diversos actes de la basílica i altres activitats i serveis, com casaments, aniversaris, etc.
Directora: Montserrat Vives Brescó

CONGREGANTS CONCEPCIÓ

Nois i noies ja iniciats en la fe cristiana que volen prosseguir amb la seva vida de fe. Adopten una sèrie de compromisos (reunió mensual, Missa mensual i un cop al mes Missa un dia de cada dia, Confessió mensual, direcció espiritual i compromís apostòlic o social.
Es reuneixen el darrer divendres de cada mes, de 18'45 a 19'45.
Consiliari: Mn. Ramon Corts i Blay
Coordinador: Adilson Freitas

ADULTS

CATEQUESI PER ALS PARES DELS INFANTS DE CATEQUESI

La parròquia ofereix als pares dels infants de catequesi de rebre, el mateix dia i a la mateixa hora que els seus fills, una catequesi dels continguts fonamentals de la fe seguint el Compendi del Catecisme de la Doctrina Catòlica.

ESTUDI I ESPIRITUALITAT

Ès un grup de joves i grans, obert a tothom, que per l'estudi assidu de les obres mestres d'espiritualitat i dels documents actuals de l'Església aprofundeixen la seva relació amb Déu. Sessions setmanals que consisteixen en la lectura comentada de fragments de les obres estudiades i en la reflexió sobre la seva aplicació en la vida contemporània.
Responsable: Mn. Artur Migas
Delegat: Francisco Luque

ACOLLIMENT DE BATEIG

Es tracta de la reunió prèvia a la celebració del Baptisme. Amb els pares es reflexiona sobre les motivacions de la petició i els compromisos d'educació en la fe; i es prepara la celebració. Es fa un seguiment dels pares, un cop batejats els fills.
Delegat: Albert Parreño

ACOLLIMENT MATRIMONIAL

Acolliment de parelles que volen celebrar el sagrament del Matrimoni. Porten els cursets prematrimonials.
Responsable: Mn. Ramon Corts
Delegada: Carmen Izquierdo

PASTORAL DE LA SALUT

Aquest equip té cura de visitar els malalts i també de portar la comunió als qui ens ho demanen. Tenen reunions de preparació i revisió. Reben del bisbat el nomenament de ministres extraordinaris de l'Eucaristia
Delegats: Rosa Mª Vilalta i Pomés
Consiliari: Mn. Artur Migas

PREPARACIÓ DE LA PROCLAMACIÓ DE LA PARAULA

Es troben cada dijous per preparar les lectures de la Sagrada Escriptura de la Missa i proveir de lectors cada Eucaristia.
Responsable: Francesc Farràs

CORAL VEUS VIVES

Directora: Montserrat Vives Brescó

Rep totes les nostres novetats al teu correu electrònic Subscriu-te