Tornen POST, EDGE i LIFE-TEEN, catequesi per a nois i noies de 10 a 18 anys

Comença un nou curs escolar i és el moment d'organitzar-nos i adaptar-nos a la "nova normalitat" en la vida quotidiana. És el moment de fer "encabir" al calendari les activitats escolars, extraescolars, familiars, etc. dels nostres fills. Però més important encara és organitzar-se també per cobrir el vessant de formació i espiritualitat.

Per això, un convidem a apuntar els vostres fills a la catequesi de la parròquia. Des de fa cinc anys, estem fent una catequesi per a adolescents anomenada EDGE, especialment dirigida i preparada per a nois i noies de 12 a 15 anys. L'èxit ha estat tan important que, al llarg del temps, hem ampliat la catequesi amb LIFETEEN, per a nois i noies de 15 a 18 anys, i POST, per a nens i nenes que han fet la Primera Comunió fins als 12 anys.

EDGE i LIFETEEN és un programa desenvolupat als Estats Units, per la Conferència Episcopal Americana, amb implantació a més de 1.200 parròquies americanes i actualment també desenvolupant-se a Catalunya i Espanya.

Nosaltres l'hem adaptat a la nostra realitat parroquial utilitzant les noves metodologies. A més de la catequesi, també es vetlla perquè els joves tinguin un marc de referència i que la teoria es faci experiència i aprofundiment de la vida cristiana en un entorn segur, acollidor i engrescador. Es fomenten els llaços d'amistat entre els nois i els monitors, la vinculació a la vida de la parròquia en diverses activitats, i la participació de les famílies. And you will find the best crossbow here.

L'horari, tant d'EDGE com de LIFETEEN, es mantindrà com els anys anteriors, els dissabtes d'11 a 12:30-13:00.

La primera sessió serà el dia 1 d'Octubre

Considerem  que és important donar continuïtat a la catequesi en el nou curs escolar que comença i convidar-vos a seguir participant activament i a convidar als vostres amics i familiars a apuntar-s’hi. Els nois poden convidar els seus amics, cosins etc. a venir a "provar" en qualsevol moment i conèixer EDGE o LIFETEEN des de més a prop, sense cap compromís per part seva, a una o dues sesions.

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS

• al despatx parroquial (Aragó, 299) a partir de l'1 de setembre, els divendres de 17.30 a 19h, amb cita prèvia a parroquiaconcepciobcn@gmail.com, tel. 93.457.65.52.
  • o a través del formulari.
  • La aportació per a aquesta activitat es de 60 € anuals.

==

best crossbow   best crossbow for hunting